♥ DoWnLOaDiZ ♥

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
♥ DoWnLOaDiZ ♥

The Empire Where Sun Never Set

واحد حب بجد

Admin
    Admin
    الاداره
    الاداره

واحد حب بجد Empty واحد حب بجد

مُساهمة من طرف Admin السبت سبتمبر 01, 2007 9:45 pm

حكايه واحد حب بجد

الحكايه دي حكايه واحد اتعرف على بنت اسمها * سالى * من على النت وكان كل كلامهم عادي وفي يوم من الايام لما عرفت اسمه بالكامل قالتله انا كتبت عنك قصه وانا مش مصدقه بجد ان دا انت

& طبعا هوا مصدقهاش ومرت الايام وصاحبنا صدقها للاسف خطر له احساس انه اعجب بيها وهوا كان حاسس ان هيا كمان زيه لان فيها حاجات كتيره حلوة وتدور الايام و كان الطرفين بيتكلمو كتير جدا وكان في شعور باعجاب بين الطرفين
    كانت رافضه تماما انها تدله على معلومات عنها مثلا " رقم التليفون - عنوانها " صاحبنا قال مش مشكله طول ما انا بكلمها دي عندي بالدنيا وما فيها وهيجي اليوم اللي هتقرب منه
    صاحبنا كان بيسمع كلامها فى اي حاجه علشان مش بيحب زعلها وكان بيخاف عليها جدا ( كل دا من على النت بس ) ....
    وتطور الكلام وكان فيه ( غيرة ) بين الطرفين
    وكان صاحبنا خلاص نوي انه يروح يخطبها دا من غير لا حتي ولا يشوفها ولا يكلمها
    وجا اليوم المشئوم وجايه تقوله انا في اسباب مقدرش ارتبط بيك بيها
    1- ان هيا كدبت عليه وقالتله انها اصغر منه وهيا اكبر منه واللي خلاها تكدب عليه لانها مكنتش عايزه تخسره
    2- اسمها الحقيقي نورا
    صاحبكم اول ما سمع كدا كان تقريبا نصف مشلول بجد كان موقف صعب لانه قابلها قالها انه بيحبها بجد وهوا كان حاسس ان هيا كمان بتحبه
    ( طلعت بتكدب عليه فى الاخر بعد ما كانت بالنسبه ليه يعتبر حياته كلها مع انها كانت تغيب عنه فتره ) كل دا من على النت
    نهايه الحكايه عايز اقول لكل اللي بيقرا الحكايه دي " مش لازم تثق فى حد تتكلم معاه لانك مش عارف دا صح ولا غلط كداب او بيضحك عليك

بجد احساس صعب انك تحس ان حد ضحك عليك

وفي حاجه كمان عايز اقولها ان الانسان صاحب الحكايه دي هوا انا "" صاحب القصه المزيفه

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 6:07 am